Pageviews past week

Monday, October 25, 2010

JEMPUTAN PENYERTAAN QURBAN 1431H/2010M

"Dari Abi Hurairah Radiallahuanhu, sesungguhnya Rasulullah Sallallahu Alaihi Wasallam bersabda : Barangsiapa yang mempunyai kelapangan (mampu) untuk berkorban tetapi dia tidak berkorban, maka janganlah dia datang mendekati tempat kami bersembahyang ini". (Riwayat Ibnu Majah)

JEMPUTAN PENYERTAAN QURBAN 1431H/2010M
SURAU AL AMIN , BANDAR TUN HUSSEIN ONN

1 bahagian: RM365
1 ekor: RM2,555
Tarikh tutup: 10 November 2010

Penganjuran: Ibadah qurban akan dijalankan pada hari raya pertama. Pihak Surau Al Amin memperuntukkan [9] ekor lembu pada tahun ini untuk diqurbankan - [3] ekor lembu akan diqurbankan di Surau Al Amin, [6] ekor lembu akan diserahkan untuk ibadah qurban di bawah kelolaan ustaz / guru agama di luar Kuala Lumpur.

Sila dapatkan borang & maklumat lanjut di papan kenyataan Surau Al Amin atau berhubung terus dengan AJK Surau Al Amin. Terima kasih.

1 comment:

  1. ASSALAMUALAIKUM TUAN TERLEBIH DAHULU SAYA ADALAH EN. JAMALUDDINBIN HASSIM..SUKARELAWAN YANG SERING MEMBANTU DAN MENGADAKAN PROGRAM KEMISKINAN SEPERTI DIDALAM BLOG jamalhassim.blogspot.com...email jamaluddinbinhassim@yahoo.com sekiranya pihak surau tuan mempunyai banyak menerima sumbangan Qurban & Aqiqah pada 17 & 18 nov boleh juga saya tolong uruskan penyembelihan dan pengagihan daging kepada fakir miskin di perkampungan.... hubungi saya 019-5414673

    ReplyDelete